Utöka nyckelordet för att förstå vad folk vill ha

Explore innovative ideas for Australia Database development.
Post Reply
himuhumaira

Utöka nyckelordet för att förstå vad folk vill ha

Post by himuhumaira »

Nej, det är tydligt att, även om den är användbar, är den här funktionen mycket begränsande för att utöka huvudnyckelordet så mycket som möjligt. Men vad är det rätta sättet att analysera och utnyttja nyckelordet ? Jag känner till den här.

Avancerade verktyg för att upptäcka ämnen att ta upp

Det finns många verktyg som låter dig hänvisa till detta ämne. Det finns till exempel Answer The Public som erbjuder en lösning för att fånga upp long tail-sökord som också visas med låg sökvolym. Jag anser att den här lösningen är användbar speciellt för FAQ-texter, tutorials och delar av webbplatsen som behöver innehåll baserat på frågor och svar. Ett bra steg för att också dra nytta av röstsökning.

En annan viktig lösning är Google Trends , en verklighet som erbjuder officiell Mountain View-data om ett ämne. I centrum för siffrorna som föreslås av denna svit är forskningens trender över tid. Jag använder detta historiska SEO-verktyg för att närma mig skrivandet på ett intelligent sätt: om en fråga är återkommande, med en sinusformad trend, skapar jag odaterat innehåll i URL:en för att ständigt uppdateras. Ett exempel?

google trender
Ett fall av säsongsbetonad trend.
Varför skriva nya artiklar dedikerade till skidåkning whatsapp nummerlista om du kan publicera en komplett som uppdateras varje år ? På så sätt undviker du duplicerat innehåll och gynnar sökmotorn som inte behöver bestämma vad som ska beaktas för det ämnet. Åh, och du kanske kan undvika att skriva ett värdelöst inlägg.

Som den för skidsemestrar: skidsemester kan vara en bra kandidat för att täcka båda ämnena. Hur bestämmer du detta? Jag känner inte till några 100% vissa recept , men du kan börja studera ämnet på allvar.

Mer exakt och detaljerad information för att skriva?
Post Reply